onsdag 20 november 2013

Ros som ros




Jag tänkte, att min färgsprakande rosbukett kunde göra sig bra på min höstdassiga balkong. Och kanske, kanske kunde någon av kaninerna råka hoppa förbi lite i bakgrunden. Jättefint!



Och den svarta kaninen ville mer än gärna medverka för tydligen är rosor ungefär lika goda som maskrosor .



         
   För att hinna ta några bilder innan buketten blev uppäten så flyttade jag upp den ett steg.




                                                            Men inte tillräckligt högt.



Om det inte hade varit för att jag oroade mig för miljögifterna som han med största sannolikhet fick i sig så hade han fått äta mer. Man blir på något sätt lite lycklig av att se en kanin kasta sig med liv och lust över en dyr rosbukett.




                                                    Det både såg ut och lät väldigt gott.
                                                             Jag vill också äta ros.
                                                   Tugga med öppen mun och smaska.

2 kommentarer :

  1. å jag vill ha päls (en mjuk tät då alltså) å sådär fina långa öron. Stora framtänder har jag redan :)

    SvaraRadera

Vad tycker du?