torsdag 21 november 2013

Hyperglad!





Idag fyller jag år, många, många år! Igår fick jag följa med min ena nio-åring när han skulle köpa födelsedagspresenter åt mig. Första anhalten var myrorna, när han kom ut därifrån såg han strålande glad ut - du kommer att bli hypernöjd i morgon mamma!!!
Det blev jag, verkligen hypernöjd. I morse kom han stolt in med presenten i sovrummet: en vas fylld med orangea rosor.


Resten av presenterna får jag nu i kväll. Förmodligen blir det ingen ponny i år heller, men jag börjar vänja mig jag brukar till och med glömma att skriva upp det på önskelistan. Nu är jag väll också för stor för att sitta på en liten ponny men jag kunde ha den till fotografering och klappning. Kaniner är lite svår dirigerade, man får vara blixtsnabb (eller locka med något gott).




                   
 Men med lite tålamod så går det i alla fall ibland. Den här bilden tycker jag om, där man anar svansen på andra sidan flaskan.




                       Ponny eller ej så blir det nog bra ändå, jag har ju en familj som firar mig.
                                                        Det är jag väldigt glad över.

4 kommentarer :

  1. Grattis i efterskott! Eller var det idag du fyller kanske? Hm, Grattis hur som :) Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder & gosiga kaniner! Man ska fira det man kan! T

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! snart är det min tur, men först skall det bli nytt år.

    SvaraRadera

Vad tycker du?