måndag 4 februari 2013

Tulpaner



Jag har legat dödssjuk med kokande blod och hjärnan full av små skalbaggar som borrat sig fram dag och natt men nu börjar livet sakta återvända, tack och lov. När man är sjuk så får man gott om tid att tänka, jag har tänkt på mina tulpaner och drömt om bajskorvar och snygga killar fast i olika drömmar.
Att köpa tulpaner är lite som att bjuda hem gäst som man inte känner så värst bra. Först står de lite stelt avvaktande i ett hörn/vasen och ser lite vilsna ut.



            Men efter ett par timmar/dagar så börjar de känna sig hemma och törs bre ut sig.



                            Nästan lite för mycket, tanken är att vi också ska få plats här.



                                                    Dom blir nyfikna på omgivningen.




                                                 Törstiga, en del dricker lite för mycket.



Visa blir nästan för hemmatama och visar upp sina mest intima kroppsdelar, men det här stadiet brukar inte vara så länge (tack och lov så gäller det här bara för tulpaner hitintills har inga människogäster dragit ner byxorna annat än på toaletten).  Men snart sluter tulpanen sig och avslutar besöket på ett värdigt sätt.




        Hen liksom bugar och tackar för besöket. -Nej, det är jag som ska tacka, nöjet var mitt.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?