tisdag 5 februari 2013

Tacksam


Idag orkade jag stappla mig in i badrummet och duscha bland mina klänningar. Sakta, sakta svalnar mitt blod och skalbaggarna har lämnat hjärnan för den här gången. Jag är så tacksam, när jag mådde som sämst orkade jag inte ens gnälla och nu när jag mår så mycket bättre och skulle kunna gnälla så vill jag inte för jag känner mig överväldigat TACKSAM. I morgon räknar jag kallt med att ha energi nog för att vända upp och ner på hela huset. 
 Duschdraperiet hittade jag hos H&M Home och trots att mannen hatar plastiga duschdraperier så fick det godkänt (tydligen så är det väldigt obehagligt att råka nudda ett duschdraperi gjort av 100% plast om man är en naken blöt man) . Jag funderar på att klippa ut hål för ansiktet ovanför en av klänningarna så att jag kan prata med honom när han duschar (och för att jag tror att jag skulle kunna få mig ett gott välbehövligt skratt).

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?