onsdag 16 januari 2013

Köksblommster


När jag tittar på den här bilden så undrar jag nästan om den verkligen är tagen hemma hos mig. Jag vet att vi har precis en sån där tapet och ett rosa matbord men för det mesta så ser man knappt bordsytan den brukar vara täckt med disk, tidningar och kladd.  Det ser bekant ut men jag är lite osäker. I och för sig så kanske kladdet och stöket har blivit föst ut till sidorna precis i utkanten av bilden. Så är det nog, fast tyvärr så finns inte blommorna kvar längre. Dom drack upp allt vatten och jag han inte fylla på, särskilt dom gula var glupska.








Rosorna hamnade här när dom vissnat, inte för att jag var arg utan för vi brukar kompostera vårt köksavfall. Men det är mest blommor som jag kasta ut genom fönstret inte så mycket kaffesump och matrester. Fast det vore kul, jag tycker om att kasta ut saker från köksfönstret. Nu är det snö på blommorna.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?