tisdag 15 januari 2013

Gulligull


                                                     Jag har köpt kaniner till sovrummet.



 Jag tyckte att vi behövde lite mer gulligt när vi sover och beställde hem kaninfodral från H&M homes barnavdelning. Nu delar vi säng med åtta små pussiga kaniner och så fort vi släcker lampan börjar dom hoppa runt i sängen. De här kaninerna har inga vassa klor utan bara mjukt fluff överallt, det känns ungefär som att åtta små bomullspaket tumlar runt i vår säng. Sen när vi somnat skuttar de in i skogen bakom oss så att vi får sova i lugn och ro. Jag är så nöjd med köpet.

4 kommentarer :

  1. Nämen!!!!! Såna är på väg hem till oss också! Fast jag kunde inte motstå de rosa så det blev två rosa och två vita. Så galet. Jag trodde jag var ensam om att ha funnit dessa fantastiskt oemotståndliga örngott. Men det förvånar mig icke. Allt hos dig är oemotståndligt. :)

    SvaraRadera
  2. Oohh, jag var också sugen på de rosa men det fick bli vita, jag har skickat efter två till,födelsedagspresenter till mina blivande nioåringar som blev avundsjuka på oss. Och tack, det var en fin komplimang!

    SvaraRadera
  3. Wow, vad läckert , det var ju något för mig, jag som t o m har kaninuppfödning måste väl nästan ha såna örngott. Eller???

    SvaraRadera
  4. Absolut Anna, skynda dig och beställ. H&M Home, på barnavdelningen finns de. Inte särskilt dyra, lite tunn kvalitet på tyget bara, men med ett extra vitt örngott under så funkar det.//Sanna
    -------------------------------------

    SvaraRadera

Vad tycker du?