söndag 30 december 2012

Mot 2013!!!



                               
                                              Jag har börjat träna inför nästa år....





                                              2013 ska bli året då ska jag lär mig att flyga!






                                              
I sömnen har jag redan gjort det tusentals gånger fast utan vingar. Det går inte i vaket tillstånd men nu så har jag löst det största problemet, vingarna.





            När jag blir lite mer modig så ska jag öppna fönstret men till dess tränar jag i sängen.





Självklart kommer jag att vara lämpligare klädd när jag tränar men ungefär så här tänkte jag matcha  vingarna när jag väl har lärt mig konsten. Förhoppningsvis så innebär det här att jag inte behöver springa lika mycket det borde ju vara rätt så konditionskrävande att flyga. Mycket roligare också och allt roligt är bra.





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?