lördag 29 december 2012

Klossbygge


Ett av barnen fick en liten låda med klossar i julklapp. Jag hittade den på en loppmarknad och kunde inte motstå den fina träasken med målade illustrationer på. Vet inte om han blev så värst glad över den, det där med grejer från loppisar är inte så populärt bland mina barn. Men han har i alla fall byggt med den.



                                 Sen fick tomtarna på matbordet fick invadera bygget

                             
                              Dom verkar i alla fall glada över att slippa pepparkakshuset.



Själv pustar jag ut efter en natt på förlossningen, det är alltid lika roligt och skräckinjagande att vara där. Jag kan inte tänka mig ett roligare jobb men jag längtar tills jag har fått några års erfarenhet. I natt blir det BB sen är jag ledig nästan en hel vecka, det är lyxen med att jobba natt, dom många lediga dagarna.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?