fredag 23 november 2012

En tom vas


 Dagen före min födelsedag så hittade jag den här vasen på stadsmissionen, jag tänkte att jag skulle få fylla den med någon av alla vackra blombuketter som jag säkert skulle få. Tyvärr så fick jag inte en endaste bukett men vasen är fin ändå och nu har jag tryckt ner en halvvissen basilika i den bara för att jag så gärna vill använda den (fast det ser lite sorgligt ut). Förutom att vasen är tung så gillar jag också den guldiga fisken, det kanske inte syns men det är en guldfisk eller en guldscalare om man ska vara noga.


                                           När solen tittar fram så blir den ännu vackrare


                                    ...och som en bonus fick jag även en fantastisk skuggvas.



                                      En alldeles fantastiskt vacker skuggvas, med gloria...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?