fredag 27 januari 2017

Loppfynd


Hur ofta står jag inte på en loppmarknad och undrar...hur kunde de göra sig av med den här? Samtidigt som jag är väldigt tacksam att de gjorde just det.


Igår struntade jag i att handla mat i lugn och ro medan barnet tränade, istället gick jag på loppis i lugn och ro för att sedan handla maten i panikfart. Tur att det finns självscanning.
Två tygkokonger med gamla bruna träknoppar fick mitt hjärta att klappa lite extra, hur fina som helst.


De har inte hittat sin plats än men jag tror att de kan bli grymma i växthuset.


Eller så får de tillföra en asiatisk touch till vardagsrummet och hänga kvar här någonstans. De är också som gjorda att gå omkring med hängandes på en lång pinne, det kanske jag också kan göra fast inte just idag, nu blir det West world, sista avsnittet!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?