torsdag 11 augusti 2016

Säg omelett!


Vad ska man äta till lunch som inte innehåller farligheterna kött, gluten, socker eller mjölkprodukter? Omelett. Sen när man varit nyttig så går det bra att toppa med några kex för balansens skull. Det är viktigt med balans. 


Typiskt exempel på krukväxt som sett bättre dagar (sämre med för den delen) men som jag envist fortsätter att sköta om och glömma bort lite hur som. Kan inte kasta, så länge det finns liv så finns det hopp. 


På vägen hem från Tage och Jönköping stannade vi i Katrineholm för en expressloppisutryckning. På Magasinet hittade jag ett par efterlängtade lampetter, älgen behöver lite mysbelysning nu när hösten sakta närmar sig (positiv omskrivning, den är typ redan här...)


Ja det finns krukväxter som trivs riktigt bra med mig :) Jag avgudar min tacksamma rumsgran!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?