lördag 11 juni 2016

Finspringa


Jag tycker INTE om att köpa springskor, jag vill gärna ha nya men tycker att det är bedrövligt svårt att välja ut ett par bra som också känns fina på fötterna. Men igår tog jag tag i det och lyckades efter nästan en timmes velande och provande ta mig ut ur affären med ett par. Så nöjd! Både snygga, sköna och på rea (det sista är också väldigt viktigt :) Nu ska jag använda dem varje dag på semestern, jag måste inte springa varje dag utan promenader går minst lika bra. Problemet med att springa är att det är svårt att få med sig blommor hem och plocka blommor är nästan en av de viktigaste sommaraktiviteterna som finns. Imorgon bitti kl 07.15 smäller det, då börjar min semester. 
Fem veckors härlig solig semester! Hoppas jag. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?