måndag 21 december 2015

Jullov



Fast julen kommer den 24:e varje år så känns det ändå som en bonus att det är julafton på en torsdag i år och inte i början av veckan... Men å andra sidan innebär det att jag tycker att jag har all tid i världen att bli klar med allt det livsnödvändiga julfixet. I morgon ska jag se till att ha stora stressdagen så att jag hinner varva ner den 23:e. 


Granen är i alla fall på plats och nästan färdig klädd, det tar tid att få ordning på alla kulor. Egentligen så önskar jag mig en mycket högre julgran (fyra meter tack) men jag kom i alla fall på att om vi ställer granen på ett bord så blir den faktiskt högre, genialt, snabbfix. Om jag ställer mig på gatan och kikar upp mot vardagsrumsfönstret så ser det ut som att vi har kvarterets pampigaste gran. Ha! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?