onsdag 9 december 2015

Förflyttningar


Jag har äntligen, efter ett par års droppande, läckande badrumskran köpt ett nytt handfat och kran. Det gick inte att få tag på reservdelar till den gamla Ikeakranen, handfatet var fint men hade en spricka så jag kunde unna oss nytt utan dåligt samvete. Det gamla skåpet (det svarta i bild) som satt under handfatet ska få flytta ut i hönshuset och bli värprede. Jag har en dröm om ett dockskåp till hönsen, så det här får bli basen till en tvårummare med en liten vind. Skrivbordet är hemlöst för tillfället, har ingen aning om var vi ska ställa det så det får stå här och samla damm tills vidare.  Det finns nästan alltid ett gäng möbler på drift här, jag får liksom inte plats med allt jag har trots att vi bor ganska stort. Ge bort? Nej fy då skulle jag ångra mig! Jag samlar på hög istället, det känns tryggare så. Men det blir kanske lite trångt i längden.....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?