måndag 3 mars 2014

Sportlov


Vi reste ju bort över sportlovet, till Tänndalen. Efter den tråkiga snöfattiga vintern härhemma så var det underbart att få komma till ett riktigt vinterland. Jag instagrammade flitigare än jag bloggade, under cirkussiskogen (med två s där i mitten). Första dagen hade jag lite ångest (som vanligt när jag åker på semester) dyr skidhyra, ännu dyrare liftkort och lite småsura barn kändes inte som en optimal semester, men vi fick en riktigt toppenvecka. Alla åkte skidor, några utför och andra rakt fram. Mitt näst bästa ögonblick var när jag fick träffa våffelbjörnen, min dröm att ha hemma i hallen... Bäst var längdåkningen i det vackra snölandskapet och att alla faktiskt hade kul. Och förstås att vi fick dela stuga med min mans braiga familj. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?