söndag 24 februari 2013

Mera vardagslyx...


För mig är det är en ynnest att få äta på olika tallrikar varje dag, förut var de bruna mina favoriter men nu gillar jag de blåa mest. Jag tror inte att man kan ha för många tallrikar och jagar därför ständigt efter nya... 


Bland de djupa tallrikarna så är dom lila absolut snyggast och även där finns det en rangordning, den som är djupast vinner. Enda nackdelen med att köpa så många olika sorters porslin är att stapeln med tallrikar blir väldigt vinglig, dom passar inte riktigt i varandra. Men sneda tallrikshögar ser hemtrevligt ut har jag bestämt.

3 kommentarer :

  1. Sanna!!! Jag har tittat in här till och från ganska länge. ( nästan ett år tror jag!) När min dag är trist, när jag känner mig trött, när jag är glad tja lite då och då helt enkelt!
    Jag tycker att du är rolig, kreativ och spännande! Ditt sätt att tänka och uttrycka tilltalar mig!
    Helt enkelt, du är fantastisk! Tack för att jag får ta del av din värld!!!!!
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh TACK, vilka fina ord! Nu blev jag rörd och glad och stolt!!!
      Kram tillbaka till dig Linda. //Sanna

      Radera
  2. Jag håller verkligen med Linda. Precis så känner jag också. Jag blir alltid glad när jag kikar in. Dels älskar jag samma prylar och stil som du, har t ex också en massa olika porslin och skålar och sen gillar jag din humor. Och så har jag fyra barn och rött hår och fyller huset med knäppa saker precis som du så jag känner liksom mig så normal här.

    SvaraRadera

Vad tycker du?