onsdag 2 januari 2013

Nyårsafton




Nyårsdukning, jag älskar rosa och gult tillsammans så jag kunde inte motstå dom fina rosorna i älsklingsfärgerna. Sen la jag till så mycket blankt och glittrigt som jag kunde hitta, silverbestick (från dig Ros-Marie!), julgranskulor, discobollar och blankt finporslin. Dukarna har jag städat bort så jag fick använda gardiner på borden. Jag insåg att jag behöver fler ljusstakar, höga och lite smäckra. Det får bli ursäkten för att fortsätta rota runt på loppmarknader.




Två långbord fick vi sätta ihop för att få plats med alla, nyårsafton är mer barnkalas än vuxenfest dom är nio stycken och vi vuxna bara sex.  Det blev ganska mycket disk.



                            Men vad gjorde det när vi även hade besök av en liten diskmaskin.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?