onsdag 1 juni 2016

Ett helt hav i min armhåla


Nu är sommaren här på riktigt!
 Så himla underbart och jag har bara sex jobbnätter kvar innan jag går på semester. Då längtar man förstås till havet, jag brukar få nöja mig med Mälaren till vardags men nu har jag köpt mig ett eget litet skummande hav att hänga upp på väggen. 


Jag blir nästan sjösjuk bara av att titta, jag föredrar att umgås med havet från en strand utan båt. Det blir lagom mycket hav i taget när man simmar. Min 12-åring kom hem från skolan idag och pustade av värmen, -det känns som att jag har ett helt hav i armhålan. Jag tyckte att det lät uppfriskande, tänka att bara behöva lyfta på armen och släppa ut en våg när man behöver sköljas av. Men det tyckte inte han och klev in i duschen.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?