söndag 20 september 2015

Badrumsfynd


Vårt badrumsskåp håller på att explodera och det är mest mitt fel.... Så ett par nya badrumshyllor var ett nödvändigt, efterlängtat köp. 


Eftersom badrumsbutiker och stormarknader är tråkiga och slöseri med liv har jag medvetet struntat i behovet, för eller senare dyker det upp något på en loppisrunda. Och tada! Nu får jag till och med plats med blommor på toan. 


Det var inte roligt att sätta upp hyllorna kan jag villigt erkänna, kaklet flisade sig och ett par boorrar gick sönder, men till slut så satt de där de skulle. Lättad och euforisk bjöd jag rumsgranen på en dusch och ett par timmar i fukten. 


Glädje är till för att delas.





Mitt eget mästerverk, en silverkätting att bära runt halsen. Nästa torsdag börjar höstens silversmideskurs, längtar. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?