onsdag 24 september 2014

Vad blir det till middag i kväll?



Vi provar en sådan där matkasse med färdig komponerade middagar just nu, jag har ingen fantasi alls när det kommer till matlagning men vill att vi ska äta gott och bra. Trots matkassen hamnade vi i korvträsket ändå härom dagen fast lite annorlunda ändå. Visst blir det dyrare så här men jag är lyrisk över att slippa bestämma/hitta på vad vi ska äta så det är värt den extra kostnaden (som vi säkert ändå tjänar in eftersom jag nu inte åker till affären varenda dag och passar på att handla "bra att ha hemma" och "det här är jag värd" grejer).



Djur som kliver i maten....just här är jag fortfarande tio år. Vem kan motstå en katt som vill ha korv? Vi är ändå säkert redan koloniserade med alla hans bakterier och varken jag eller mina söner eller min heller för den delen väntar barn, så Åke får gärna fortsätta att bete sig...

1 kommentar :

  1. Vi är nöjda och har beställt en till kasse, tack för tips! T

    SvaraRadera

Vad tycker du?