tisdag 23 september 2014

Arrangerade livlösa föremål


Förra veckan firade vi vår årsdag och gick på teater, vi såg pjäsen Barn och deras barn. Så bra att jag var tvungen att både skratta och gråta några gånger. Vi svämmar över av frukt och kämpar för att hinna äta, paja, josa och mosa innan förruttnelsen tar över allt. Alla som vill ha får förstås ta.
Sådana där små batterivärmeljus med ledlampor har jag fnyst åt så många gånger men nu har jag provköpt några stycken och gillar dem verkligen. Inte samma sak som värmeljus men om man som jag älskar ljusslingor så är de inte svåra att gilla och dem här behöver man inte vakta.


Den röda bollen är från Åkes trasiga leksak, den fick jag låna i ungefär tio minuter innan han hoppade upp på bordet och tog tillbaka den.....


Jag har köpt min första höstblomma, en sådan med blommor som kan flyta. Fast när jag la dem i blöt kom någon och drack av badvattnet. Hoppas det inte är laxerande......




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?