måndag 13 januari 2014

Under bordet


Under bordet, hämningslöst bajsandes spenderar de dagen tillsammans. Varje kväll muttrar jag, -imorgon får ni stanna i buren hela dagen.


         Men sen, nästa dag så har jag förlåtit dem, det går ju så fort att ta fram damsugaren.


Livet blir liksom lite roligare med kaniner som lutar sina rumpor kärleksfullt mot varandra under ett gammalt soffbord.
Bordet byggde jag till mina barn när de var små. Två trasiga stolar med snygga framben skruvade jag fast i en bordsskiva. Ramen runt sittsen är ramen som syns under bordsskivan och mha vinkeljärn blev det hur stadigt som helst.



2 kommentarer :

  1. Men åh vad mysigt...minns tillbaka lite på den kanin vi hade när jag var liten. Det var egentligen syrrans kanin. Men åh vad han och jag gosade och pratade med varandra...

    SvaraRadera
  2. Tänk om man kunde få ha det så där mysigt hela dagarna! T

    SvaraRadera

Vad tycker du?