onsdag 18 januari 2017

Onsdag, jag fick yoga idag med.


Katt och kattuggla, den senare med största sannolikhet fullproppad med gift så jag törs inte ha den åtkomlig utan översikt. Tur att det finns några hyllor som är kattsäkra.


Ett par dygn ute i kylan på balkongen gör den nog gott, sen ska jag putsa ögonen så att de glänser. 


Hur förvarar man klunsiga sommarmöbler? De här får varken plats i källaren eller på vinden och av någon anledning så är det inte skönt att sitta här på glasverandan längre. Det drar om nacken. Kan det bero på att jag tog ner innerfönsterna i somras? Så fort växthuset står klart så åker korgstolarna ut här vill jag ha något varmare och mer ombonat att sitta i (och kanske ett par extra fönster..)
Jag älskar min nya yogastudio (min och min) har tränat 4-5 gånger i veckan sedan jag köpte kort där. Finns det något skönare än en uppvärmd yogasal på en 32 grader med 40 % luftfuktighet en kulen januaridag? Nej. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?