söndag 1 januari 2017

Ett gott nytt år!


Över hela balkonggolvet ligger konfettin från igår kvar och glittrar. Hoppas den dröjer sig kvar länge, länge. Det ser ut som att någon har exploderat av pur glädje där ute och det känns som en bra början på året att ha små, små pusselbitar av glädje att gå ut och skörda vid behov. Jag har massor och delar gärna med mig om någon behöver...


Jag har massor av drömmar och förhoppningar om det nya året, både stora och små. Fram för allt hoppas jag att året ska innehålla massor av växt, både i form av blommor men även växthuset som ska byggas klart. Blommor gör mig alltid glad och om jag omger mig med det som gör mig glad så blir det helt enkelt roligare. Helst skulle jag vilja jag hänga små korgar med blommor i håret för att alltid ha något vackert nära till hands men det blir kanske lite opraktiskt i längden....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?