fredag 28 oktober 2016

Helgpynt


Idag fick jag lön. Äntligen pengar att spendera på viktiga oviktigheter. 


Halloween stundar och jag har i alla fall inte tröttnat på skelett och orangea pumpor.


Fråga är bara vad som är läskigast, vår rosa dörr eller det plastiga skelettet.... 
Själv är jag lika förtjust i båda. 


- Har du ställt Åkes låda på matbordet älskling?


Risken finns ju att han missuppfattar min bordsdekoration. Men det har gått bra i 24 timmar så förhoppningsvis så låter han bli den. 


Jag tycker att de där lådorna med sand och små julgransljus som kyrkorna har till allhelgona är så fina, sen är det ju praktiskt att kunna ta vara på ljusstumparna. På min mammas tak plockade jag små fina runda mosspluttar och dekorerade med. Mossa är väldigt vackert och nu har jag världens bästa plockställe. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?