torsdag 29 september 2016

En frans i varje rum



Min kärlek till franslampor tycks aldrig gå över, tror jag har minst en i varje rum snart. Den här lilla är fin men jag önskar att den var riktigt stor och maffig, förstå vad magisk den skulle kunna vara. Men den är fin som liten med, frågan är bara var den ska hänga....  


Jag går runt hemma och håller upp den på olika tänkbara platser, egentligen vill jag fylla hela vardagsrummet med hängande franslampor men jag tycker lite synd om taket. Ids inte riktigt borra  ett par dussin hål i det, men om jag någon gång får ihop riktigt många franslampor så kanske jag bara måste prova.... Jag tror i alla fall att den här har funnit sin plats nu, mot en annan tapetserad vägg. Älskar när två intensiva mönster möts och stångas mot varandra. 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?