onsdag 17 augusti 2016

Blått som smittar


Lampetterna jag köpte för någon vecka sedan sitter nu uppspikade, inte riktigt i jämnhöjd trots att jag mätte supernoga. Men huset är lite snett och vint så det var inte oväntat. När jag får ork så ska sladdarna nitas fast och helst ska jag även montera på nya strömbrytare så att det går lätt att tända och släcka. (blå soffa, blå fåtölj, blå lampskärm)


Jag har egentligen aldrig gillar blått men så plötsligt så smyger sig den ena blåa saken in efter den andra. Idag kom jag hem med två blåa toppar, blått är faktiskt mycket snyggare än svart. Jag måste nog inse att jag tycket om blått nu.


Men rött och rosa får fortfarande mitt hjärta att klappa snabbare, särskilt när de möter varandra. 
Färg är alltid bäst ihop, de gäller att hitta kombinationerna som slår an.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?