fredag 25 mars 2016

Kycklingris


Nä man måste ju faktiskt inte ha fjädrar i alla risknippen kom jag underfund med och klädde det nya påskriset med ägg och kycklingar. Jag spara mina risknippen på vinden och återanvänder dem så länge de är snygga.



Kycklingarna slängde jag bara upp huller om buller, påsken är kort så det måste gå fort när pyntet ska fram.


I morgon har det lovats sol, då ska jag dricka mitt förmiddagskaffe ute tillsammans med hönsen och känna livet i mig. I påskpresent ska de få en hel burk majs, är det påsk så är det.

1 kommentar :

  1. Läste rubriken och undrade vad en kyckling-gris kunde vara för nåt. Insåg dock att det var kyckling-ris. Kyckling-gris kanske kunde vara ett monteringsförslag, om du fortfarande håller på med det och känner för att freestyla lite ;-)

    SvaraRadera

Vad tycker du?