fredag 15 januari 2016

Naglar i kaffet


Jag försöker landa mjukt bland julpyntet och sommarkläderna men det är svårt att ta det lugnt. Att julgranen stod kvar hade jag förträngt och att innehållet i resväskorna dubblerar i storlek när de öppnas hade jag glömt... Julgranen packade vi undan igår och idag bar jag upp ett antal kartonger märkta jul eller sommarkläder, konstig blandning hoppas att vi fick ner rätt saker i rätt låda. För att vara riktigt effektiv så gör jag flera saker samtidigt ex, klipper naglarna i badrummet medan jag dricker kaffe. Mina vildvuxna semester naglar måste anpassas till praktisk barnmorskelängd men naglarna hamnar i kaffet. En sak i taget, försöker jag intala mig. Men jag lyssnar inte, vill bli klar så att jag kan få packa upp tapeterna jag beställde före jul. Men jag unnar mig i alla fall en ny kopp bland isrosorna på glasverandan, en kopp utan naglar, mycket godare. :)


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?