lördag 3 oktober 2015

Lövar inne


Det är på hösten jag gillar våra rhododendronbuskar allra mest.


Bladen får följa med in och glöda för oss på frukostbordet. Rosa och orange <3 nbsp="" p="">


Vi får gäster på eftermiddagen men först möblerar vi om, två tunga skåp får byta plats. Jag lånar mina två äldsta barn en liten stund som bärhjälp och vi ömsom bär och skjuter ett ofantligt tungt gammalt arkivskåp in i köket. Och inte blev det lättare för att en av dem placerade en katt högst upp på skåpet men han verkade tycka att det var roligt att få sitta där och gjorde väll varken till eller från rent viktmässigt så han fick åka med. Här kan jag nu stuva undan tusen olika köksprylar, att jag inte insett att det här är det perfekta köksskåpet tidigare är en gåta..... 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?