söndag 6 september 2015

Kroken i taket


Superseg söndag.... 
Jag avskyr när jag vaknar och bara känner mig totalt orkeslös, igår hade vi kalas för min svärmor och festade på massor av skaldjur. Havets nyttigheter. Ostron! Jag borde ha sprudlat av energi och livslust! Men icke. Om man nu ska slösa bort en hel dag på att känna sig allmänt livstrött så är det lika bra att göra något riktigt tråkigt, något som man inte vill förstöra en bra dag med. Så jag tvingade mig själv att ta fram borrmaskinen och sätta upp den där takkorken som jag lovat mig själv att göra så länge. Sen fick jag mig att promenera till sladdaffären och köpa ny sladd till lampan, dra om elen och hänga upp lampan. Inte illa pinkat just idag. Igår klackarna i taket, i dag kroken.
Heja på mig.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?