fredag 18 september 2015

17:e September


Den 17:e september för väldigt många år sedan träffade jag min man och eftersom han är den enda mannen jag har så måste det så klart firas. Han är så mycket bättre än mig på att hitta på roliga utflykter och mindes att jag nämt några gånger att jag skulle vilja åka till Järna...


För någon som älskar färg, hus och trädgårdar är det här ett paradis. 


Jag blev förförd av allt! 
Kulturhuset, sjukhuset, alla ateljeer, trädgårdarna, dammarna och havsutsikten från det lilla blåtonade lusthuset med halmtak.... Jag planerar nu att åderlåta mig så att jag kan bli anemisk och hasa omkring blek och matt på Vidarkliniken. Sen ska jag helas under några veckor med oljor, bad, massage och färgterapi. Underbart, är redan nästan där...


Efter en underbar middag så fick vi uppleva evigheten i den permanenta installationen
Det kan varmt rekomenderas!



Ett dygn känns ändå som en ganska lång frånvaro, borta ÄR bra men hemma bättre om man just varit borta och haft det bra...  När jag kom hem och tittade på mitt guldfärgade köksgolv så inser jag att antroposof kanske ändå inte är mitt nya kall. Men gärna patient i några veckor.  

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?