söndag 10 maj 2015

Den stora sucken...


Den stora sucken står just nu balkongen för, vår egentligen så fina balkong kattsäkrades med nät i höstas och blev så ful. Sen dess har vi klurat på hur vi ska kunna göra om det på ett bättre och snyggare vis och hittills har vi inte kommit en millimeter närmare lösningen. Några förslag har jag men inget vi klara av att göra själva så nu funderar jag på att kidnappa en snickare och tvinga honom att bygga åt oss mot sin frihet.


Tills jag hittar en lämplig kandidat att kidnappa så försöker jag att bara titta på blommorna när jag går ut, de sköter sig utmärkt och blommor så mycket de bara orkar. Och blir jag riktigt bedrövad över balkongen så doppar jag ner ansiktet i det här blomhavet och låter dom trösta mig.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?