lördag 21 februari 2015

Frosseri...


Idag har jag semlat vidare, jag måste skynda mig om jag ska hinna med alla bilder jag vill ta innan möglet attackerar. 



Fast jag har också ätit semlor på riktigt, hemma hos min mamma tillsammans med min syster och morbror. Kände mig helt utmatad när jag kom hem. 80-åringar. De är mer obstinata än 14-åringar och har man två 80-åringar som dessutom är syskon så går det hett till och det är ingen ide att försöka uppfostra dem, det är försent och om de ens hör vad du säger så blir de djupt förnärmade om du är dum nog att försöka. Jag var tvungen att smita in med mobilen på toaletten en stund för en liten instagrampaus.  


Visst de är söta och jag tycker om dem, i lagom doser. Precis som med semlor, en i taget räcker : )

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?