söndag 18 januari 2015

Soffdrömmar


Så har ännu en soffa lämnat oss, oftast känns det skönt att byta men inte den här gången. Det är inte soffan på bilden som vi gjort oss av med utan en stor, bullig röd sammetssoffa. Så fin : ( Det var länge sedan vi köpte en NY soffa de som vi haft de senaste åren har alla varit begagnade och det kan medföra en del problem. I just det här fallet så var det en liten hund som impregnerat soffan med sig själv och eftersom vi försöker göra vårat hem så allergivänligt som möjligt så fick den alltså lämna oss. Nu har vi dessutom säkrat upp med luftrenare och robottdamsugare allt för att katten Åke ska kunna bo kvar hos oss. Synd på soffan men jag behåller hellre min man och min katt. Och nu kan jag få drömma lite om en ny soffa.....

1 kommentar :

  1. Den Lille i min familj ( du vet ju vem ) , har fått utslag i armvecken..Jag är livrädd att det är Dumle ( kaninen )...Jag har beställt tid hos läkaren så får vi se vad som händer..
    Håller alla tummar jag har för att det inte ska vara nåt jag inte vill det ska vara!

    SvaraRadera

Vad tycker du?