torsdag 13 november 2014

A super ordinary grey day



Jag bakar muffins en helt vanlig dag, köket är minst sagt rörigt, som vanligt. Alla vill ha olika smak på sina mufffins, det räcker liksom inte att man bara bakar. Citron, cholkad eller banan, jag vill ha med banan. Någon kommer bärande på -titta mamma vad gullig Åke är och lämnar honom i en balja ovanpå en kakburk.


Det är en mjölkig grå dager, jag hämtar stativet till kameran för att kunna fota, katten ligger snällt kvar och väntar.


                    Han får sin hundrade puss för dagen och passar på att dra mig i håret.


                                            Sen bakar jag klart och han vilar vidare.


   Lika grå som en vanlig dag i mitten av november, grå är min nya favoritfärg i alla fall på katt.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?