fredag 3 oktober 2014

Lite kär...


Jag måste erkänna att jag är lite förälskad i Netto, jag har i och för sig ganska så lätt att bli kär och som tur är går det ofta över snabbt. Men just nu är jag det och aktar mig också för att handla där eftersom det lätt drar iväg med allt som man vill/måste ha. Men en del grejer ÄR verkligen fina som den här kartan. Ett av barnen berättade hur gärna han ville ha en karta vid sängen "för jag tycker så mycket om att ligga och titta på kartor och tänka på vart jag vill åka".


Och tänk, bara två dagar senare snubblar jag över en stor karta på NETTO för nästan inga pengar alls. Nu ligger vi gärna tillsammans under nattningen och tittar på ställen vi varit och ställen vi vill resa till. Om inte alls många veckor så åker vi till landet alldeles under den korta delen av slipsen, vi ska hälsa på påven och äta "äkta" pizza.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?