lördag 23 augusti 2014

Superkraft sökes


Städa, är det någon superkraft jag önskar mig så är det att kunna stanna tiden och få städa i lugn och ro. Egentligen så är det inte så tråkigt att städa men det stjäl tid från det som är mycket roligare och eftersom jag saknar förmågan att stoppa så måste jag försöka hitta på andra genvägar till ett dugligt städat hem.



En sådan där liten städrobot som åker omkring och dammsuger kan kanske, förmodligen hjälpa. Värt att prova i alla fall och om den jobbar riktigt hårt så kanske det även faller mindre damm på alla ytor som befinner sig ovanför golvnivån och då slipper jag även dammtorka, dubbeltjän.


Vad gör jag sedan med alla oceaner av tid som jag får över när jag slipper damma och dammsuga? Bygger klart mitt elementskydd förstås och alla andra halvfärdiga projekt.....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?