tisdag 29 april 2014

Åke♡


Om ungefär två månader så flyttar den här lilla katten hem till oss! Nu är han så ynklig att det inte ens går att klappa honom utan att han vickar omkull och så söt att hjärtat smälter. Han tillhör rasen sibirisk katt och ska vara "allergivänlig" så förhoppningsvis kommer det att gå bra trots en kattallergiker i huset. Går det inte så har min mamma erbjudit sig att ta hand om antingen katten eller min man men förhoppningsvis kan jag behålla båda två.
Än så länge får katten heta Åke men vi får se om vi kommer på något bättre. 

2 kommentarer :

  1. Jag hörde av LItens kusin D att ni lade något skynke över buren på kvällen/natten- till kaninerna alltså. Jag minns inte att vi gjorde det med vår kanin jag hade som liten. Tänkte göra det nu. Det låter ju mysigare för dem. Lägger du skynke över hela buren? Kram Joa

    SvaraRadera

Vad tycker du?