måndag 31 mars 2014

Husdjur


Idag har jag umgåtts med mitt nya husdjur. Eftersom kajan bor i frysen när vi inte gör saker ihop så gäller det att vara snabb för att hinna med så mycket som möjligt innan hen börjar smälta.


  Vi visade vi varandra olika ställen i världen som vi besökt och ställen som vi skulle vilja åka till.


                                                 Själv ska jag ju till Paris på torsdag....


Sen blev det rätt långtråkigt och kajan fick gå tillbaka in i frysen, vet inte om vi verkligen passar för  varandra. Men faktiskt så måste jag säga för att vara någon som älskar djur och gift med en pälsdjursallergiker så är det här kanske det perfekta husdjuret. Helst vill jag ju ha en katt men som det ser ut nu så får jag nöja mig med det här kalla, stela fågelklumpen (och en gullig man då förstås). I morgon så gör vi ett nytt försök.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?