söndag 2 februari 2014

Min egen ninja


Min lilla ninja. Jag älskar det här barnet men ändå så smeker jag min mobil oftare än hans kinder.



Mitt eget mobil fipplande har ökat avsevärt sen ett år tillbaka, det är främst instagrams fel. Jag älskar att ta kort, skriva och ta del av andras inlägg men det blir lätt alldeles för ofta som den där mobilen åker fram. Jag kollar Ig, tar kort, tittar på kort, redigerar, vilket blev bäst? bläddrar fram och tillbaka. Till slut blir jag blind och kan inte bestämma mig vilket filter jag vill ha. Som här då. Men jag jobbar på det, att stoppa undan mobilen och titta på barnen på riktigt, istället för att för att ägna tid åt att redigera dem fram och tillbaka. Sen har jag ju en man, han vill också bli sedd irl. 

1 kommentar :

  1. Vilken toppenfin ninja, med eller utan filter. Jobbar också på att lägga undan mobilen, men den har snarare blivit som ett spädbarn som jag går och bär på hela tiden och matar med bilder och ger uppmärksamhet utan dess like. Fast ikväll har jag tittat på tv, och det tycker jag var ett framsteg :) Barnen har jag klappat på lite grand, sagt nej och vänta till tusen ggr, men nu ligger dom och snusar, alltså sover och det gör jag nästan också.

    SvaraRadera

Vad tycker du?