lördag 25 januari 2014

Trögast i stan...


En del av oss är lite lördags slöa andra mest förvirrade. Idag lovade jag barnen hämtmat till middag, tre av dem ville ha vedugnsbakad pizza och en kebab vilket innebar att jag inte kunde åka till det gamla vanliga stället. Utan jag var tvungen att hitta något annat och eftersom mannen rest till Indien så fick jag fråga google. Efter noggrant sökande så hittade jag faktiskt ett ställe som både hade rätt sorts pizzor och kebab. Beställde och frågade efter vägen, jag har svårt att hitta i min egen hemstad... När jag till slut hittade en pizzerian så var det förstås inte den rätta utan de fick guida mig vidare. Suck, men till slut hittade jag rätt, dit jag skulle, där mina kalla pizzor väntade. Och det var förstås samma gamla pizzeria som vi alltid handlar på. Snopet. Jag och namn, vare sig det gäller gator, människor eller pizzerior....det fungerar inte riktigt som det ska.



Nu är vi dästa och nöjda, jag tror och hoppas att jag ska hitta till sängen. Annars finns det säkert någon säng här i huset som jag kan låna.

1 kommentar :

  1. Men! Vad roligt!! Hahaha, det kan bli tokigt ibland- verkligen!

    SvaraRadera

Vad tycker du?