torsdag 2 januari 2014

Skåp rens





Nu ska jag banne mig rensa i mitt gamla vitrinskåp (så att jag kan få plats med lite nytt.....). En sak har jag redan fått bort, en av de fyra ljuslyktorna med bokmärken på fick bli en tjusig vas som jag gav bort tillsammans med blommorna till värdinnan på nyårsafton. Nu återstår bara en femtio grejer till...


Fast man ska ta det lugnt när man rensar, det är så lätt att man tar i för mycket och sen ångrar sig. Men några grejer till ska jag nog absolut lyckas rensa bort. Sen har vi massor med sprit längst ner i skåpet som vi borde dricka upp, det får nog också ta sin tid. I och för sig skulle jag kanske kunna ta och dricka upp spriten samtidigt som jag rensar ut överflöds prylar, då skulle jag nog bli väldigt effektiv eller så skulle jag bara kräkas ner allt och få skäll av min man. Det orkar jag inte med, bara att behöva rensa ger mig huvudvärk. En sak i taget, lagom räcker. Lite så får det bli.

1 kommentar :

  1. vet inte om jag frågat förut, men vart kommer skåpet ifrån??? stort vill ha på det. och så tänker jag på att du blir trött på att jag bombar dig med mina kommentarer kanske, men kan inte låta bli, vill så gärna säga nåt.

    SvaraRadera

Vad tycker du?