torsdag 24 oktober 2013

Hemmafru våndor...






Ibland tänker jag att det är tur att jag inte är en hemmafru på riktigt, jag skulle definitivt bli galen och såsa runt i nattlinne för jämnan. När jag är ledig mitt i veckan, pga att jag jobbar helger ibland och nattarbete knappt går att göra på heltid, så kan jag känna mig lite vilsen. Visst är det skönt att ha huset för sig själv men jag blir lätt rastlös, det går ju inte att städa hela dagarna (lite måste jag ju lämna åt de andra). Vad ska man göra sen då? Ingen hund har vi....bara kaniner och ingen hemma att göra något med. Lyxproblem? Ja, absolut och för det mesta så går de ensamma dagarna snabbt men ibland känns det ungefär så här....lite som att man är ett husdjur som väntar på att människorna ska komma hem och fylla huset med liv.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?