måndag 30 september 2013

Gardiner


Min äldsta son som är 15 år har ett väldigt färglöst rum, kanske för att resten av huset är lite för färgglatt för hans smak? Men ibland gör jag små försök att diskret smyga in färg i hans rum. Senast så byte jag ut de grå/vita gardinerna mot dessa. Tyvärr så är de inte tillräckligt breda så jag fick skarva i med blekturkosa chiffonggardiner vilket inte blev helt lyckat. Men tyget älskar jag och ska försöka hitta långa bruna gardinfransar att sy på i nederkant.  .



Vad han tyckte om förändringen? Nej inte så bra, men de fick lov att hänga kvar tills jag hittar något bättre. Då får de nog flytta upp till vårt sovrum istället.

2 kommentarer :

  1. Precis vad jag tänkte!
    Sonen tänkte nog mer, usch mamma och hennes gamla fula loppistyger... //Sanna

    SvaraRadera

Vad tycker du?