onsdag 18 september 2013

En äppeltårta




               Jag blir så glad när jag får ge bort äpplen, hinner liksom inte äta upp alla själv....





Min svägerska fyllde år igår och eftersom hennes äppelträd inte gav så mycket frukt i år så åkte jag hem till henne när hon jobbade och fyllde trappan med äpplen.






Som en enorm äppelbröllopstårta, jag önskar att jag också hade en sådan här bra trappa att dekorera. Eftersom de använder ingången på baksidan av huset så kan man ju faktiskt belamra hela trappan med grejer....

3 kommentarer :

  1. Men åh så mysigt!!!Vad glad hon måste ha blivit!!

    SvaraRadera
  2. Det blev hon och jag med för det blev så effektfullt. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag blev så glad, den nya trappen blev invigd med äpplen & den ska fortsättningsvis smyckas! Äpplena ligger kvar, man får hoppa när man ska hämta posten!

    SvaraRadera

Vad tycker du?