söndag 14 juli 2013

Rapskvinnor


                                  Man ser dem lite här och där nu förtiden, rapskvinnorna.


                   Kvinnor som älskar raps och som älskar att fotografera sig mitt ibland den.



Helst i en klänning som står sig perfekt mot allt det gula.


                           Inget gör dem så glada och lyckliga som ett helt hav med gult.


Dag efter dag vill vi bara stå och gå här, ända tills familjen rycker oss tillbaka till verkligheten och dess plikter. - Koooom nuuu mammaaaa bilen är full med bromsar vi måste åka!!!
Ja, ja suck. Hej då vackra, gula hav....

2 kommentarer :

  1. Hej! Nu har jag inte varit här på lääänge, så jag ska titta ikapp! Och läsa såklart! kram till dig i sommarvärmen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej, nu gör jag det igen, bryter mig in i någon annans kommentar, flåt Joa, men jag tycks inte kunna skriva något annars.

      Nåväl, ville bara säga att jag viker mig lite å skrattar sådär kluckande för att du är så himla kul! måste prova att fota mig själv sådär nån gång också och tänk om jag hittar något i rapsfältet.Typ svaren på alla frågor jag har. Hej!

      Radera

Vad tycker du?