tisdag 12 mars 2013

Fjäderfetish


Jag gillar inte att sticka mig på vassa saker som tex ståltråd och dessutom är ståltråd ihop med små, små fjädrar fult. Därför blev jag himla nöjd med mig själv när jag kom på att fjädrar väger ju nästan ingenting så att fästa dem med en droppe lim från en limpistol funkar hur bra som helst.



                                       Istället för kvistiga kvistar så tog jag raka pinnar


                                  Vår påskhare gillar också kvistar men hon vill helst äta dem.



Jag älskar alla sorters fjädrar, de här kommer från pärlhöns. Tur att påsken finns så att jag kan frossa. Otur att det känns konstigt med fjädrar och pinnar resten av året. Men jag bestämmer själv hur länge påsken får vara precis som med julen.

1 kommentar :

Vad tycker du?