söndag 3 mars 2013

3 x lakrits


Mina tre lakritsfavoriter för tillfället: Lakritste, det låter förfärligt, jag vet det tyckte jag också men var ändå nyfiken. Och faktiskt så är det gott men det smakar lite mer stensöta än lakrits, fast stensöta smakar ju lakrits så... Prova!!! Lakritspipor, men dom måste vara lite halvsega och gamla annars fastnar de bara i tänderna och går alldeles för fort att äta upp. Till sist de små gröna och röda fröna, det är kanderad anis från Indien. Anis är ju inte lakrits men det smakar också lite lakrits precis som stensöta så dom får ändå vara med. Gladast är jag i teet för jag kan inte dricka vanligt te på kvällen då sover jag inte, så därför måste jag hålla mig till örtteer och det känns som att alla blandningar smakar likadant. Så nu känns livet lite, lite mer nytt och spännande igen. Köpelycka, den bästa lyckan!!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?