fredag 15 februari 2013

Alla hjärtans dag med en liten skvätt halloween


 Mina två yngsta barn fick välja hur de skulle få sitt godis igår den ena ville bara ha det och den andra önskade sig en skatt jakt. Till mina stora, 12 och 14 år så ställde jag i ordning i deras rum med hjälp av dockor. Jag skulle ju som nyårslöfte sluta reta mina barn (de avskyr dockor) men jag tror att löftet bara omfattade muntligt ret. Så därför fick det bli dockor.




Det här är min favorit med ögonen fulla av rost som sipprat ut (nej jag leker inte med dockorna och jag får min dos av bebisar på jobbet så det är inte substitut eller fortplantningsångest jag är så nöjd med min skörd på fyra barn). Den här dockan tänker jag behålla, de andra ska vara till ett framtida projekt.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad tycker du?